miercuri, 20 iulie 2011 | By: Mara

Bittersweet....

And I called your name, like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame...
Stiu ca o sa regret asta...

Kitty,
(Nu ti se pare ac mailurile noastra suna ca niste scrisori de acum 100 de ani? whatever)
Ma bucur sa aflu ca esti ok...Really. Ma bucur si mai mult ca nu intrebi nimic de mine, ce-i drept nici n-as prea avea ce sa-ti spun. Si eu sunt ok.
Si vin in Brasov. Toata vacanta de vara. Deci ne vom vedea.
Imi spuneai de Stefan si de eterna ta fuga de orice fel de atasament.
Poate ar fi mai bine sa nu te mai cauti in relatii goale. E doar parerea mea.
See you soon, Teo.

Mi-e frica. Nu am cum sa stiu exact ce e in spatele cuvinetlor astora. Poate e doar amicitie, poate doar gelozie. Oricum, se desprinde un fel de ironie amara din fiecare litera.
Poate ma iubeste. M-a "traznit" sintr-o data, fara sa-mi dau seama. Ce am facut torturandu-l cu marturisiri de genul asta? Acum a rabufnit dintr-o data...Mi-a taiat firul si vrea sa vina sa ma vada.
Poate, totusi o sa fie bine. Poate doar mi se pare. Nu are cum sa ma iubeasca. Ma cunoaste prea bine...

*

-O vad suparata din ce in ce mai des. Oare stie de Emma?
-Nu cred ca ar suporta tacuta, fara sa-ti faca scene.
-Mda, nu cred ca stie...
-Pana la urma, de ce mai esti cu Emma?
-Stii si tu de ce...N-am cum sa fiu sigur de nimic cu Kitty. E prea mica. In schimb Emma e mereu singura acasa.
-Stefan, uite-te putin la mine... Tu esti cu Emma numai pentru asta?
-Da.
-Esti un porc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu