marți, 9 noiembrie 2010 | By: Mara

Bittersweet - 1 Noiembrie

Strivita sub buzele lui, gandurile imi paralizeaza…In timp ce ma impinge brutal spre zid, sunt invaluita in mirosul lui de tutun. Imi musca buzele cu disperare, ma sufoca cu sarutul lui salbatic, ii simt tremurul bratelor incolacite in jurul meu – ar vrea sa ma loveasca.
Mi-e frica sa deschid ochii si sa-i privesc chipul, mi-e frica sa ma desprind de buzele lui… Simt cum ma uraste cu disperare, vrea sa ma doara, sa sufar.
-Te iubesc! imi sopteste aspru in ureche.
Rasuflarea lui fierbinte ma infioara, suntem atat de aproape unul de altul incat incepe sa ne amestecam. Dar cuvintele pe care mi le zice mi par atat de straine si de departe de mine...
Il imping, si el se trage inapoi surprins...Ii mai privesc o data ochii verzi, ata de putin inocenti si de salbatici...Plec fara remuscari. Mi-a luat o luna sa realizez cat de mult gresesc.
*********

Teo, sunt egoista si rea si imi pare rau...Imi pare bine ca n-ai mai venit...N-as vrea sa ma vezi asa cum sunt acum...Imagineaza-ti, am ajuns...

Mai bine incep de la inceput. Sti cat pot fi de neclara.

Il mai tii minte pe Razvan? Din 12C? De fapt, cum s-ar putea sa nu-l mai sti, cand ani intregi ti-am mancat nervii cu el si cu zambetul lui paradoxal de dulce...
De la inceputul scolii ne invartim unul pe langa celalalt. Ii simteam privirile urmarindu-ma, mi-au ajuns pe la urechi si niste intentii..D'astea...
Si intr-o seara, inainte de ora de religie, ies cu Ana la o tigara langa duba aia alba de langa scoala ( da, inca mai e acolo, paravanu perfect pentru fumat). Noapte-noapte, cam frig, scoatem pachetu si ne cautam de brichete prin buzunare.
Sub lumina chioara a unui felinar, vedem un grup de baieti si ma trimite Ana sa caut un foc.

Citind asta, probabil ma certi in gand. Pentru ca, stii deja, dreptatea e numai de partea ta, nu are rost sa-ti mai argumentez sau sa incerc sa ma scuz...Ma accepti asa cum sunt sau ma lasi...

Revenind, intru in grupu de baieti si ii intreb de foc...Vreo trei sa scotocesc in buzunare, dar Razvan era deja in fata mea intinzandu-mi bricheta aprinsa. Ma aplec, imi aprind tigara si suflu in sus fumul, uitandu-ma in ochii lui.

Da, il voiam. Capricios, asa cum vrei ceva ce n-ai putut avea niciodata. Il voiam pe cel mai dorit tip din scoala. Pura ambitie. Si ochii, si zambetul, si felul in care mergea nonsalant pe strada cu mainile in buzunar.
M-am departat putin de grup, soptindu-i un "Mersi" cat puteam eu de seducator. Ii auzeam pasii in spatele meu,cand m-am oprit si am intors capul.
-Ce-i?
-Vii putin?
-Unde?
-Ce conteaza?
Imi tremura putin tigara in mana. Dar am venit. Dupa coltul scolii s-a sprijinit de gard si m-a intrebat:
-Mah, tu ai prieten?
-Din cate vad eu, urmeaza sa am, i-am spus cu un zambet pe buze.
Mi-a zambit si el si m-a sarutat incet, abia atingandu-mi buzele uscate de la tigara.
-Ok, ii zic. Dar vezi sa nu bati toba prea tare.
Cu acelasi zambet pe buze, imi face cu ochiul si pleaca...

Iarta-ma dar pic de somn...Oricum, cred ca ti-ai dat seama si singur ce s-a intamplat. Poate mai dai un semn, un telefon, ceva...

Kitty.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu